Sadržaj se učitava. Molimo sačekajte....

Često postavljana pitanja

Kako da postanem član programa lojalnosti NAŠA KARTICA?

Član programa lojalnosti NAŠA KARTICA možete postati popunjavanjem pristupnice na jedan od tri načina. Prvi način je da pristupnicu popunite u nekom od DIS marketa nakon čega će vam biti ona biti uručena od strane naših promotera i spremna za korišćenje. Drugi način je da pristupnicu popunite na našem sajtu, nakon čega ćete email-om dobiti bar-kod uz pomoć kog možete da počnete sa skupljanjem Šljiva i korišćenjem svih benefita programa lojalnosti. Treći način je da pristupnicu popunite u okviru Android ili iOS aplikacije, nakon čega ćete u aplikaciji dobiti jedinstven bar-kod koji ćete moći da koristite kao karticu.

Gde mogu da preuzmem Našu karticu kada programu pristupim online?

Od vas će prilikom popunjavanja pristupnice na našem sajtu i aplikaciji biti zatraženo da navedete u kom DIS marketu želite da preuzmete karticu. Putem email-a ćete biti obavešteni kada možete da preuzmete karticu, a kartica će vam u odabranom marketu biti dostupna najkasnije 14 dana od trenutka popunjavanja online pristupnice.

Da li je Naša kartica besplatna?

Da - izdavanje Naše kartice je poptuno besplatno.

Koliko važe Šljive koje sam skupio?

Skupljene Šljive korisnik programa lojalnosti može iskoristiti u roku od 365 dana. Nakon ovog perioda Šljive prestaju da važe.

Kome da se obratim za dodatna pitanja?

Ukoliko imate dodatna pitanja ili su vam potrebna pojašnjenja, na usluzi vam je naš korisnički servis koji je aktivan radnim danima od 08:00h do 20:00h i subotom od 08:00h do 18:00h. Telefon: 011/401-0005

Kako mogu da proverim stanje Šljiva?

Stanje Šljiva na vašem nalogu je moguće proveriti u svakom DIS marketu, kao i putem sajta www.nasakartica.rs i aplikacije.

Da li mogu odmah da koristim aplikaciju kada preuzmem karticu u marketu?

Aplikaciju možete koristiti od onog momenta kada putem emaila dobijete aktivacioni link. Klikom na aktivacioni link dobijate pristup Vašem nalogu na aplikaciji i mogućnost da sami kreirate Vašu lozinku.

Izgubio sam karticu?

Potrebno je obavestiti call centar o gubitku kartice, nakon čega će Vam blokirati staru, napraviti novu sa istim podacima i prebaciti ostvarene šljive na novu i poslati u odabrani DIS objekat.

Greškom sam popunio online pristupnicu a već sam popunio pristupnicu u radnji?

Potrebno je obavestiti call centar o tome koju karticu želite da koristite kako bi Vam druga bila deaktivirana.

Preporuka: koristite online karticu ukoliko na drugoj nemate Šljive obzirom da je popunjavanjem online prijave već kreiran Vaš nalog na aplikaciji.

Da li mogu da koristim više različitih kartica?

Možete, ali preporuka je da se koristi jedna kartica, odnosno jedan bar-kod obzirom da ne postoji mogućnost objedinjavanja Šljiva sa više kartica.

* Duvanski proizvodi nisu deo programa lojalnosti NAŠA KARTICA i kao takvi ne donose potrošačima dodatne šljive na Našoj kartici.
** Maksimalna količina artikala u okviru jedne kupovine na osnovu kojih potrošač može ostvariti pravo na skupljanje bonus Šljiva je 50 jedinica mere (komad/kg/l) po artiklu.
*** Program lojalnosti NAŠA KARTICA nije namenjen profesionalnim kupcima.